چه مشکلات خواهد شد 3 کلیه می شود مرحله بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مشکلات خواهد شد 3 کلیه می شود مرحله بیماری

مرحله 3 بیماری کلیه است که یک مرحله بسیار فوری برای درمان، در غیر این صورت بیماری پیشرفت به نارسایی کلیه، پس از آن، patien است به دیالیز است.

3 کلیه می شود بیماری چه مشکلاتی مرحله؟

درد کلیه: بیشتر بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن درد کلیه نیست، اما با برخی از انواع مشکلات کلیوی، مانند asPKD یا عفونت، آنها ممکن است درد در منطقه کلیه داشته باشد.

خستگی: بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن معمولا احساس تلاش و خستگی است که اغلب توسط کم خونی ایجاد می شود.

تورم: کلیه ها قادر به کنترل باقی می ماند مایع چقدر در بدن هستند. بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن ممکن است متوجه تورم در پایین پاها و دستها یا صورت دور چشم. از آنجا که از تورم، کسی حتی می تواند احساس تنگی نفس.

تغییرات ادرار: ادرار ممکن است به رنگ نارنجی تیره، قهوه ای، رنگ چای و پروتئینوری یا خون در ادرار ممکن است به نظر می رسد. بیماران ممکن است بیشتر یا کمتر ادرار کردن، و یا در شب برای رفتن به حمام.

مشکلات خواب: برخی از بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن ممکن است به خواب رفتن مشکل و یا در خواب ماندن برای خارش، عضله، گرفتگی عضلانی و یا پاهای بی قرار، که می تواند بیماران را شکنجه زیادی دارند.

اگر بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن می توانید درمان مناسب و به موقع دریافت می کنید، وضعیت بیماری ممکن است معکوس شود. در حالی که اگر شرط تاخیر، کراتینین را حفظ خواهد کرد به افزایش است و می تواند به نارسایی کلیه در یک زمان کوتاه توسعه، در آن صورت، بیماران دیالیز یا پیوند کلیه صورت می شود. پس از عملکرد کلیه می تواند افزایش یافته، کراتینین 3.5 خواهد شد به طور طبیعی کاهش می یابد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان مرحله 3 بیماری مزمن، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: